location car search folder print add-compare-btn icon-blank-sheet icon-sheet icon-compare icon-columns

Simetriška AWD

Atgal į Subaru XV

SIMETRIŠKA VISŲ VAROMŲJŲ RATŲ SISTEMA

SUBARU simetrišką visų varomųjų ratų sistemą sukūrė 1972 metais, o šiandien tai viena pažangiausių pasaulyje visų varomųjų ratų sistemų. Svarbiausia šios sistemos ypatybė – tiesioginis ir simetriškas variklio galios paskirstymas. Ši unikali sistema pasižymi puikia pusiausvyra ir žemesniu svorio centru, palyginti su kitų gamintojų sistemomis. Jei važiuojant ratas praranda sukibimą, variklio galia automatiškai paskirstoma priekinei ir užpakalinei ašiai, o vairuotojas gali būti tikras, kad sukibimas ir pusiausvyra visą laiką bus kiek įmanoma geriausi.

5 LAIPSNIŲ ARBA 6 LAIPSNIŲ MECHANINĖ TRANSMISIJA IR VISŲ VAROMŲJŲ RATŲ SISTEMA SU CENTRINIU DIFERENCIALU

Tam, kad SUBARU XV jums visiškai paklustų, galite rinktis 5 arba 6 laipsnių mechaninę transmisiją kartu su SUBARU nuolatine simetriška visų varomųjų ratų sistema. Šis derinys užtikrina tobulus automobilio sistemų veikimo pojūčius, taip pat lemia puikų sukibimą, leidžiantį visada keliauti saugiai. Aktyvus vairavimas dar labiau įkvepia, nes variklio galia automatiškai paskirstoma priekiniams ir užpakaliniams ratams. Automobiliuose su 1,6 litro varikliu taip pat galite naudotis pažeminančia pavara, kad važiuojant bekele ir traukiant sunkias priekabas trauka būtų optimali. XV taip pat įrengta pagalbinė įkalnės stabdžio sistema*, padedanti pradėti važiuoti įkalnėje.

„LINEARTRONIC“ IR AKTYVIOJO SUKIMO MOMENTO PASKIRSTYMO VISŲ VAROMŲJŲ RATŲ SISTEMA

SUBARU XV su 1.6i arba 2.0i varikliu ir visiškai nauja automatine transmisija užtikrina žaibišką ir sklandžią reakciją į akceleratoriaus spustelėjimą. Iki šiol masinės gamybos automobiliuose su visų varomųjų ratų sistemomis nebuvo montuojama išilginė bepakopė transmisija, kurioje naudojama grandininė, o ne diržinė pavara. Šioje transmisijoje taip pat yra aktyviojo sukimo momento paskirstymo visų varomųjų ratų sistema, kuri atsižvelgia į važiavimo sąlygas ir automatiškai paskirsto galią priekiniams ir užpakaliniams ratams. LINEARTRONIC taip pat turi rankinio 6 pavarų perjungimo režimą, o pavaros perjungiamos ant vairaračio esančiomis perjungimo mentelėmis**.

 

* Modeliuose su mechanine transmisija. ** 2.0i, 2.0i S 18 port, 2.0i Business Sport

Klausti