location car search folder print add-compare-btn icon-blank-sheet icon-sheet icon-compare icon-columns

Versija

Versija Kaina Transmisija
SUBARU WRX STI 37 900 EUR 6MT

Versija Kaina Transmisija
SUBARU WRX STI GT 41 800 EUR 6MT

360°

Laipsnių kampu

Pure Red
Išorė
Išorinė

Išorė

SUBARU STI – tai trijų raidžių burtažodis, kurį puikiai žino automobilių sporto mėgėjai iš viso pasaulio. 2015 metų Subaru WRX STI puikuojasi atnaujintu stiliumi, o variklio gaubto oro ėmimo anga ir išraiškingas užpakalinis aptakas neleidžia suabejoti, koks tai automobilis ir kam jis sukurtas. Ši ypatinga išvaizda slepia lenktyninę dinamiką ir dar geresnes važiavimo savybes.

subaru sti išorinė įranga

Vairavimo patirtis
  • SI -DRIVE SISTEMA
  • DAUGIAFUNKCIS EKRANAS
  • DCCD
  • LCD ekranas
SI -DRIVE SISTEMA

Vairavimo patirtis

SUBARU INTELLIGENT DRIVE (SI-DRIVE) sistema leidžia pasirinkti SUBARU WRX STI važiavimo pobūdį pagal jūsų poreikius ar norus. INTELLIGENT režimu [I], užtikrinančiu tolygų įsibėgėjimą, siekiama optimalaus efektyvumo. SPORT režimas [S] lemia kur kas staigesnį tiesinį atsaką ir kiekvienai situacijai pritaikytas valdymo savybes. Pasirinkus SPORT SHARP režimą [S#] galima pasimėgauti didžiausia SUBARU WRX STI variklio su turbokompresoriumi galia ir staigiausiu atsaku į akceleratoriaus spustelėjimą bei tikslią kontrolę visame sūkių diapazone.

DAUGIAFUNKCIS EKRANAS

Vairavimo patirtis

SUBARU WRX STI aiškiai matomame ekrane, įtaisytame taip, kad kuo mažiau blaškytų vairuotoją, rodoma įvairi su jūsų automobiliu susijusi informacija. SUBARU WRX STI ekranas lengvai konfigūruojama, todėl galima pasirinkti, kad šiame ekrane būtų rodomas net skaitmeninis turbokompresoriaus slėgio rodmuo.

DCCD

Vairavimo patirtis

SUBARU WRX STI Centrinio diferencialo valdymo (DCCD) sistema leidžia parinkti WRX STI centrinio diferencialo blokuotės veikimo būdą. DCCD sureguliuoja elektromagnetinę daugiadiskę sankabą ir riboto slydimo diferencialo (LSD) mechaninę blokuotę, kad sukimo momentas būtų tinkamai paskirstomas priekiniams ir užpakaliniams ratams. SUBARU WRX STI  leidžia pačiam vairuotojui konfigūruoti savo aotomobilio galios pasiskirstymą. AUTO režimas automatiškai paskirsto galią pagal kintančias sąlygas, o pasirinkus AUTO [+] daugiau galios perduodama priekiniams ratams, taip padidinant trauką. Pasirinkus AUTO [-], daugiau galios nukreipiama į užpakalinius ratus, kad būtų galima geriau įveikti posūkius, o šešių pakopų MANUAL režimas leidžia užfiksuoti pageidaujamą galios paskirstymo būdą.

LCD ekranas

Vairavimo patirtis

SUBARU WRX STI turi puikų tokio tipo automobiliui pritaikytą LCD ekraną. Aiškiuose vairuotojo informacijos ciferblatuose pateikiami svarbiausi rodmenys. Spustelėjus WRX STI akceleratorių, rodyklės šokteli lyg kviestų palenktyniauti, o tarp dviejų informacijos ciferblatų esančiame 3,5 colio įstrižainės LCD ekrane galite pasirinkti, kokią informaciją norite matyti.

Vidus
  • Vidus
  • 360°
Vidus
360°

Vidus

Technologijos
  • Simetriška AWD
  • Transmisija
  • Boxer varikliai
  • Važiuoklė
  • ACTIVE TORQUE VECTORING
Simetriška AWD

Technologijos

SUBARU WRX STI  stabilumas kelyje yra ramybės pagrindas, o jį papildantis veržlumas jaudina ir įkvepia pasitikėjimo. Tai SUBARU vairuotojams puikiai žinomi pojūčiai, kuriuos lemia iš esmės stabili simetriškoji visų varomųjų ratų sistema kartu su SUBARU BOXER varikliu. Ši unikalaus dizaino, efektyvi sistema nuolatos perduoda variklio išvystomą galią visiems keturiems ratams, todėl automobilis geriau valdomas visuose keliuose ir esant nepalankioms sąlygoms. SUBARU WRX STI pagrindiniai simetriškosios visų varomųjų ratų sistemos komponentai išdėstyti tolygiai išilgine kryptimi – tokia konstrukcija lemia tobulą pusiausvyrą bei valdymo tikslumą. Be to, jos žemas svorio centras užtikrina greitesnį atsaką į vairo judesius. Šios unikalios visų varomųjų ratų sistemos savybės suteikia neįtikėtinų valdymo galimybių ir leidžia išvengti kelyje tykančių pavojų.

Transmisija

Technologijos

Kaskart perjungus oda aptrauktą pavarų perjungimo svirties antgalį, kiekvienas skaisčiai raudono tachometro rodyklės judesys liudija, kaip sklandžiai ir greitai veikia trumpos eigos 6 pavarų mechaninė transmisija. O nusprendę akceleratoriumi išbandyti SUBARU WRX STI variklio sukimo momento kreivę, galėsite pajusti, kaip jums paklūsta išskirtinės WRX STI galimybės.

Boxer varikliai

Technologijos

Nedaugelis variklių turi tokią reputaciją, kuria galėtų bet kokiame kelyje prilygti energingajam 2,5 litro SUBARU WRX STI varikliui su turbokompresoriumi. Laukinei šio variklio galiai būdingas nepriekaištingas pastovumas, nes turbokompresorius suveikia kone akimirksniu ir kaskart leidžia įsibėgėti su didžiule jėga. Sumontavus šį per daugelį metų ištobulintą agregatą naujajame WRX STI, jo veikimas tapo dar įspūdingesnis.

Važiuoklė

Technologijos

Ilgametė konkurencija, daugybė įvairių bandymų, nuolatinis medžiagų ir inžinerinių sprendimų tobulinimas – visa tai padėjo sukurti naują SUBARU WRX STI važiuoklės konstrukciją. Išskirtinis stabilumas ir žaibiškas atsakas yra pagrindinės šios važiuoklės ypatybės, o didelio tempiamojo stiprio plienas, panaudotas gaminant jos rėmą, lemia didesnį sukamąjį standį ir geresnę automobilio svorio kontrolę. Be to, SUBARU WRX STI  pakaba sureguliuota vadovaujantis griežtais standartais – sustiprinti stabilizatoriai, padidintas spyruoklių standis, patobulinti pakabos elementai, tokie kaip rutulinės įvorės. Apgalvotai suderinus standumą ir atitiktį standartams, pavyko sukurti neįtikėtinai glaudų vairuotojo, automobilio ir kelio paviršiaus ryšį.

ACTIVE TORQUE VECTORING

Technologijos

Ši nauja technologija lemia tikslesnį automobilio valdymą ir leidžia dar labiau priartėti prie galimybių ribos. Kai kelio vingyje ima veikti gravitacijos jėgos, aktyvioji sukimo momento paskirstymo sistema nukreipia galią į reikiamus ratus, kad būtų išlaikyta norima trajektorija, o SUBARU WRX STI nedelsdamas ir visiškai paklūsta vairo judesiams.

Saugumas
  • Aktyvus
  • Pasyvus
  • Stabdžiai
Aktyvus

Saugumas

SUBARU WRX STI  kelių režimų automobilio dinamikos valdymo sistema padeda išvengti pavojaus praradus jo kontrolę. Galimi trys jos režimai. Nustačius NORMAL režimą, visos sistemos funkcijos veikia įprastai. Norėdami paaukštinti sistemos suveikimo slenkstį, pasirinkite CHANGE TO TRACTION režimą ir galėsite maksimaliai padidinti į ratus perduodamą sukimo momentą bei valdymo galimybes. Galiausiai galite pasirinkti OFF režimą – automobilio dinamikos valdymo sistema bus apskritai išjungta.

Pasyvus

Saugumas

SUBARU WRX STI yra SRS*1 priekinės saugos oro pagalvės, SRS*1 šoninės saugos oro pagalvės
ir saugos oro užsklandos, taip pat nauja vairuotojo kelių saugos oro pagalvė, padedanti
apsaugoti vairuotojo kojas.

*1 SRS – tai papildoma apsaugos sistema. SRS veiksminga tada, kai naudojama kartu
su sėdynių diržais.

Stabdžiai

Saugumas

SUBARU WRX STI įdiegtos pažangios technologijos, skirtos stabdymui ir jūsų saugumui pagerinti. Iškilus pavojui, pagalbinė stabdymo sistema padeda įjungti stabdžius visu pajėgumu, o nauja stabdžių veikimo koregavimo sistema gali padėti išvengti pavojaus blokuodama akceleratoriaus veikimą, jei akceleratoriaus ir stabdžių pedalai nuspaudžiami vienu metu. Aukščiausios klasės galingų automobilių stabdžiai BREMBO*2 pateisina savo vardą ir įveikia dinamiško važiavimo iššūkius. Didelės apkabos ir aušinami diskai užtikrina didesnį sportiškojo SUBARU WRX STI valdymo tikslumą bei aukštesnį kontrolės lygį.

Aksesuarai

Aksesuarai

  • Išorė

  • Vidus

  • Apsauga

  • Praktiškumas

  • Saugumo įranga

  • Ratai

  • Variklis

  • Audio ir navigacijos

Klausti