Griežti „Euro NCAP“ saugumo testai dar kartą patvirtino, jog „Subaru“ gamina ne tik patikimus, bet ir ypatingai saugius automobilius. Ir priekinio, ir šoninio susidūrimo metu „Solterra“ salone esantys žmonės susiduria su minimalia rizika: už vairuotojo ir suaugusiųjų keleivių saugumą skirtas 88 balų įvertinimas, vaikų saugumui ekspertai skyrė 85 balus. Pažeidžiamų eismo dalyvių apsaugos kategorijoje, už smūgių išvengimo testus su dviratininkais ir motociklininkais skirta 80 balų ir 72 balai skirti už pagalbinių saugumo sistemų darbą.
Vairuotojo ir priekinio keleivio saugos vertinimo srityje naujasis „Subaru Solterra“ pasiekė puikių rezultatų, surinkdamas maksimalius balus galinio susidūrimo, keleivių tarpusavio sąveikos ir smūgio šonu į apsaugos barjerą bandymuose.
Kaip rodo manekeno užfiksuoti duomenys, vertinant automobilio saugumą šoninio susidūrimo su kliūtimi atveju šis modelis užtikrina patikimą apsaugą vairuotojo ir keleivio kelių bei šlaunikaulio srityse. Atliekant dar griežtesnį šoninio susidūrimo su stulpu testą, taip pat nustatyta patikima visų kūno dalių apsauga. „Solterra“ taip pat turi pažangią „eCall“ sistemą, kuri avarijos atveju automatiškai perduoda informaciją gelbėjimo tarnyboms, ir po susidūrimo įsijungiančią stabdymo funkciją, padedančią išvengti antrinių smūgių.
Ekspertai ypač aukštai įvertino vaikų apsaugą šiame „Subaru“ modelyje – mažieji keleiviai bet kurio susidūrimo metu yra maksimaliai apsaugoti. Aktyviojo ir pasyviojo saugumo sistemos leido užtikrinti puikų įvertinimą ir priešpriešinio, ir šoninio susidūrimo metu: „e-Subaru Global Platform“ konstrukcija ir sprendimai sugeria smūgio energiją ir apsaugo keleivius.
Taip pat „Euro NCAP“ ekspertų pagyrų sulaukė modelyje esanti priminimo apie neužsegtus galinius saugos diržus sistema perspėjanti vairuotoją - jeigu išlipant iš automobilio ant galinės sėdynės lieka keleivis arba objektas.
Pažeidžiamų eismo dalyvių vertinimo srityje naujasis „Subaru Solterra“ gavo maksimalų balų skaičių už avarinio stabdymo ir eismo juostų palaikymo sistemą. „Solterra“ autonominė avarinio stabdymo sistema (AEB) reaguoja į pažeidžiamus eismo dalyvius, įskaitant pėsčiuosius, dviratininkus ir motociklininkus. Jeigu sistema nustato, kad tuoj įvyks susidūrimas, ji automatiškai įjungia stabdžius, kad būtų išvengta sužalojimų ar apgadinimų arba jie būtų kuo mažesni.
„Subaru“ visada garsėjo kaip ypatingai saugūs automobiliai, tačiau ekspertai negailėjo komplimentų pagalbinėms saugos sistemos. Standartinės komplektacijos “SUBARU” automobilyje rasite daugybę pagalbos vairuotojui sistemų: saugumo sistemą "Pre-Collision", kuri veikia kaip dar viena pora akių, padedanti vairuotojui stebėti kelią priešais ir nustatyti, kai kiti automobiliai, dviračiai ar pėstieji pradeda kelti galimą pavojų, bei naująją saugaus išlipimo sistemą „Safe Exit Assist“, kuri įspėja vairuotoją neatidarinėti durelių, jeigu iš galo artėja automobilis ar dviratininkas
„Euro NCAP“ (naujų automobilių saugos įvertinimo programa) – esminis automobilių saugos standartas, sukurtas 1997 metais. Tad jau daugelį metų „Euro NCAP“ daužymo testai laikomi vienu svarbiausių automobilio saugumo patikrinimo būdų. Taip tikrinamas visų su automobiliu sąveiką patiriančių eismo dalyvių – suaugusių ir vaikų, keleivių sauga, pėsčiųjų saugumas ir saugos įrangos veikimas. Šis įvertinimas dar kartą patvirtina „Subaru” įsipareigojimą užtikrinti aukščiausią saugumo lygį visiems eismo dalyviams.

